niedziela, 1 lutego 2015

Urodzinowy Blog Hop ze ScrapButikiem :)

To już 3 lata Scrap Butik dwoi się i troi 
żeby pomóc Wam w rozwijaniu pasji. 
W sklepie możecie znaleźć mnóstwo przydasiów do scrapów,
kartek, albumów, a na blogu Scrap Butiku co miesiąc kilkanaście inspiracji . 
Dziękujemy, że jesteście z nami!

Dzisiaj w Dniu 3 Urodzin zapraszamy wszystkich do blogowej zabawy. 
Wyruszamy w podróż po blogach projektantek zaczynając od głównego, firmowego
tam znajdziecie informację, który blog jest następny w kolejce do odwiedzin.

U każdej projektantki zostawiacie komentarz
u każdej projektantki znajdziecie fragmenty hasła. 
Całe hasło zapisujecie w komentarzu na ostatnim blogu
Dwie, wytrwałe osoby uhonorujemy nagrodami.

Poniżej moja urodzinowa inspiracja:







W mojej pracy wykorzystałam papiery Prima Marketing
z kolekcji Epiphany, tagi Julie Nutting, Primowe kwiaty 
oraz bajeczne tusze Chalk również Primy.
Wszystkie materiały z których powstała praca znajdziecie w ScrapButiku.


Hasło:
Wędrujcie po blogach chłopcy i dziewczyny. 

Zapraszam Was teraz na bloga Gosi R
gdzie znajdziecie jej dzisiejszą inspirację oraz kolejną część hasła :)

Miłej zabawy!

91 komentarzy:

  1. Jesteś moją wielką inspiracją, Twoje zdolne paluszki (nie te słone) potrafią zdziałać cuuuda. Bardzo dziękuję. Cmok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna urodzinowa inspiracja (i nie tylko ta dzisiejsza)! Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bajeczna... zresztą, co tu dużo mówić... TRADYCYJNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny tak jak już pisałam :O)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle - coś wspaniałego. Twoje prace są dla mnie wielką inspiracją :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała inspiracja, jak zawsze jestem pełna podziwu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już widzę, że hasło będzie rymowane ;) piękny blejtram, cudne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle - pięknie i elegancko :)
    I jeszcze mi w głowie chodzi teraz piosenka z frazą "I'm drinking champagne", której do końca nie mogę sobie skojarzyć, kto to śpiewał

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam!!!! Marina & the Diamonds :) https://www.youtube.com/watch?v=-vHi83LTQjU

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe inspiracje, super spędzone wieczory!!! Sto lat :) dla Scrap Butiku

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow super projekt, ale i warsztaty przedwczoraj świetne, cieszę się bardzo,że udało mi się wziąć udział. Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  12. to prawdziwa inspiracja! wszystkiego dobrego z okazji jubileuszu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście piękna inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny obrazek, żałuję, że nie dałam rady być na twoich warsztatach w piątek.
    Dużo dobrego i nieustannej weny! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Subtelnie, elegancko i z pomysłem.
    Wszystko idealnie dopasowane - "szampańskie" kolory, lekkość kompozycji i uroczyste złoto, które, jak się okazuje, można polubić :)
    Urodzinowe uściski.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blejtramik, hasło przewodnie kojarzy mi się z sylwestrem, może przez te złote dodatki jakoś wydaje mi się taki noworoczny?! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie urodzinowy w dzisiejszym dniu i to złotoooo, uwielbiam!

      Usuń
  17. Świetna praca... jak zwykle zresztą :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. nigdy nie umiem się napatrzeć na Twoje cudne prace ciągle chcę więcej i więcej :) Cudności :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwykle zachwycająca ❤️

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna, nastrojowa kartka.........jak zawsze....

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniała praca,rewelacyjny dobór dodatków i Twoja lekkość w tworzeniu powala na kolana. Dziękuję że mogłam uczestniczyć w warsztatach on-line..

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna praca:) Aniu dziękuję za warsztaty:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Żałuję, ze nie mogłam w piątek oglądać Twojej pracy!
    Cudownie wygląda na zdjęciach!
    Wszytkiego dobrego życzę!
    aga

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudna praca! I bardzo milo się z Toba tworzy na kursie online :) Mam nadzieje ze kiedyś będę mogla być na kursie na zywo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoja praca super jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiem Aniu i tym razem nie będę oryginalna, kolejna cudowna inspiracja:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu jak zawsze prześlicznie nas inspirujesz. cudny blejtram. :)
    Wszystkiego dobrego. :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Elegancja i prostota i to coś co przyciąga wzrok.Tak można scharakteryzować TWOJE prace Enczo, są wyjątkowe i niepowtarzalne I również ta, którą nam dzisiaj pokazałaś. Dziękuję za tą inspirację i za te chwile spotkań na Scrap Butiku. Życzę wszystkiego dobrego, radości, uśmiechu, kreatywnosci i ..czekam na dalsze prace. Pozdrawiam ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Anusia, dziękuję za cudowne inspiracje i za wszystko!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękna inspiracja. Cudne kolory i fantastyczna kompozycja. Aż nie śmiem komentować bo słów mi brak by wyrazić swój zachwyt.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zachwycająca praca. I aż się uśmiechnęłam po przeczytaniu:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Pieknie ci wyszlo:) zakochałam sie w tych kwiatach :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajne warsztaty i wiele fajnych inspiracji! Bawiłam się wraz z moimi dziećmi do późnych godzin nocnych Ale to był czas niepowtarzalny i będziemy to długo wspominali. .

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękujemy za wspaniałe warsztaty :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Sto lat! dziękuję za świetne, jak zawsze, warsztaty sobotnie :) a Twoja inspiracja dzisiejsza piękna i delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Encza, jak zawsze pięknie :) Dziękuję za warsztaty :) I pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Aniu dziękuję za wspaniałe inspiracje, pomysły i to ciepełko które roztaczasz dookoła, mam nadzieję że uda mi się kiedyś dotknąc tego ciepełka i zaczerpnąć inspiracji osobiście

    OdpowiedzUsuń
  38. Szampańska praca i taka też zabawa:) Frunę dalej, bzzzz.... :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczny blejtram :D Dziękuję za piątkowe warsztaty, świetnie się bawiłam ;)
    Życzę Ci jeszcze wielu wielu lat inspirowania i tworzenia coraz piękniejszych prac!

    OdpowiedzUsuń
  40. Łał cudna praca! Szczególnie ta czarna "tablica" - piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  41. cudna inspiracja, spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawe, ilu tych chłopców?

    OdpowiedzUsuń
  43. Jestem zachwycona! Przepiękna praca!

    OdpowiedzUsuń
  44. Wspaniałości! Czuję się mega zainspirowana :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Kochana Enczo- chylę czoła :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepiękna lekka karteczka :))

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękna inspiracja, i super warsztaty:-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Przepiękna! Cudowne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękna, dziękuje za sobotnie warsztaty :)

    OdpowiedzUsuń
  50. cudna praca!!! a warsztaty bardzo inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Aniu praca jak zawsze cudne - dziękuję za piątkowe spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. piękna praca, w moich ulubionych kolorach...

    OdpowiedzUsuń
  53. niesamowita warstwowa kartka ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratuluję urodzin :) i pieknych scrapowych pomysłów :))

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudownie i lekko , pieknie jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne warsztaty Encza :) Mam nadzieję, że gardło lepiej? Buziaki, skikam dalej ;p

    OdpowiedzUsuń
  57. Wielkie dzięki za warsztaty i inspiracje. Hop...

    OdpowiedzUsuń
  58. Ależ pozytywna inspiracja!

    OdpowiedzUsuń
  59. Czego się tkniesz - wychodzi bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  60. świetny prezent z okazji urodzin :) nie omieszkam się zainspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Coś pięknego!

    Wena niechaj dopisuje,
    niech pomysłów nie brakuje,
    niech się wielu inspiruje!

    OdpowiedzUsuń
  62. Jak zawsze - fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  63. Aniu, jak zawsze pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Piękne kolorki i jakie wspaniałe hasło:) w sam raz na świętowanie:) PS. Jeszcze raz dziękuję za piątkowe warsztaty:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Cudowna praca. Zakochałam się w tych kolorach

    OdpowiedzUsuń
  66. Aj Aniu u Ciebie jak zwykle zachwycająco!

    OdpowiedzUsuń
  67. Piękna ramka z fantastycznym przesłaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetna kolorystyka i super wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  69. You can try to play all game this
    game is good amb poker
    this game is good joker gaming
    this game is good pgslot
    this game is good pgslot
    this game is good sexygame

    OdpowiedzUsuń