piątek, 4 grudnia 2009

Kurs na Gwiazdkę i Candy

Sporo było na moim blogu świątecznych gwiazdek, sporo też osób prosiło o kilka wskazówek jak je wykonać. Pomimo kilku dni przerwy w scrapowaniu udało mi się zrobić mały kursik na świąteczną gwiazdkę.
Kurs na gwiazdkę znajdziecie poniżej a także na stronie ILS

Gwiazdka, która powstała podczas tworzenia kursu szuka domu na Święta! Chętnych, którzy chcieliby ją przygarnąć proszę o pozostawienie komentarza pod postem oraz o informacje u siebie na blogu.
Losowanie 10 grudnia - tak aby gwiazdka doleciała do szczęśliwcy jeszcze przed Świętami :)

A gwiazdka wygląda tak:



Do wykonania świątecznej gwiazdki potrzebne będą:Kolorowy papier, kawałek tektury lub bloku technicznego, gwiazdki w 3 rozmiarach, klej, nożyczki, nożyk do cięcia, papier ścierny, kawałek gazy, brokat, tasiemka, sznurek, guzik, mikrokulki lub drobne koraliki, kosteczki 3D, dziurkacze, stempel



Największą gwiazdkę smarujemy klejem i przyklejamy do papieru. Następnie odcinamy nadmiar papieru nożykiem, tą samą czynność wykonujemy po obu stronach gwiazdki. Brzegi gwiazdki przecieramy papierem ściernym i tuszujemy



Średnią gwiazdkę odrysowujemy na papierze innego koloru, nadmiar papieru odcinamy nożykiem, brzegi przecieramy papierem ściernym a nastepnie przeszywamy na maszynie, dla osób nie posiadających maszyny polecam zaznaczenie dziurek przy użyciu igły lub cyrkla.


Najmniejszą gwiazdkę wycinamy w tekturze lub bloku technicznym a jej brzegi mocno tuszujemy (najlepiej tuszem złotym lub brązowym). Smarujemy ją klejem i obsypujemy brokatem – pozostawiamy do wyschnięcia

Średnią gwiazdkę po obszyciu podklejamy kawałkiem gazy, odcinamy nadmiar i strzępimy brzegi palcami.


Wszystkie gwiazdki sklejamy ze sobą za pomocą kosteczek 3D, jeżeli kosteczki nie będą chciały kleić się do powierzchni z gazą to polecam zastosowanie kleju magic.

Odbijamy stempel na kolorowym papierze i wycinamy środkowy wzór dziurkaczem kołowym. Zewnętrzną część stempla umieszczamy częściowo pod gwiazdką a częściowo na gwiazdce a środek przyklejamy za pomocą kosteczek 3D (przy klejeniu kosteczek do powierzchni brokatowej polecam także zastosowanie kleju magic). Do zewnętrznej części odbitego stempla przymocowujemy tasiemkę i wiążemy na kokardkę. Następnie podwiązujemy sznurkiem i mocujemy guzik. Dodajemy dodatki takie jak zielone gałązki i kolorowe mikrokulki.



Gwiazdkę możemy ozdobić w dowolny sposób, pozwólmy tylko zadziałać naszej wyobraźni :)



Życzę miłej zabawy przy tworzeniu gwiazdek :)

Pozdrawiam :)

67 komentarzy:

  1. Ślicznie dziękuję za kurs. Gwiazdka jest wykonana po mistrzowsku - zresztą jak każda Pani praca...
    Zaglądam na tego bloga od samiutkiego początku i na prawdę podziwiam. Same cudeńka...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kursik super, wszystko jasne teraz jest;) Dopisuję się do losowania;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! Podziwiałam ją w ILS! Ustawiam się po gwiazdeczkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne! Mam jedną taka w domu i na pewno spróbuję sama tez zrobić, ale ta moja od Ciebie na pewno będzie najladniejsza i najważniejsza:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna i inspirująca gwiazdunia, ustawiam się w kolejce, niestety u mnie kiepsko ze świąteczną produkcją:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Очень красивые звёзды! Я тоже поучаствую) Ссылка в моем блоге на панели слева http://laromeducafe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks for the chance to win this sweet card!!
    I linked your candy in my sidebar!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurs super a ja sie w kolejce po gwiazdke ustawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. O..ja tez postoję,bo warto :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo.Lubię twoje gwiazdki, więc chętnie wezmę udział. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne dzięki za kursik, do Twoich gwiazdek wzdycham już od dawna, bardzo mi się podobają!! Spróbuję i ja cosik skleić i oczywiście ustawiam się w kolejce po to cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie przygarnę gwiazdkę na Święta!;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. czuję, że posypią się gwiazdki jak jesienne jabłuszka

    OdpowiedzUsuń
  15. och cudnie by było taką gwiazdunię na choince lub
    w oknie powiesić.
    zapisuję się więc i ja


    http://shiraja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kursik jest świetny. Wszystko dokładnie opisane i pokazane. A sama gwaizda prześliczna jak wszystkie Twoje dzieła :)

    Pozdrawiam
    Ania
    http://arizoona-hobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja z miłą chęcią przygarnę gwiazdkę! Staję w kolejce!

    PS Dziękuję za kursik, przyda się!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie gwiazdki były cudowne, więc wszystkie je mogę przygarnąć, gdyby tylko miejsca szukały;) Kurs świetny:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. gwiazdki są śliczne, ja też bym chciała, więc w kolejce się ustawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gwiazdka piękna, to i kolejka będzie długa, więc zajmuję miejsce w szeregu i zachwycam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gwiazdka jest cudowna, bardzo chcałabym ją gościć u siebie:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. MARZĘ O TAKIEJ GWIAZDECZCE I O TYM BY CHOĆ TROCHĘ PODOBNĄ WYKONAĆ...

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie wezmę udział :)
    Notkę zamieściłam :) :) :) :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna, więc się zapisuję ;-)
    info u mnie tu:
    http://myslipisane.blog.onet.pl/CANDY-NA-GRUDZIEN,2,ID395584246,n

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjny kurs i piękna gwiazdka. Znalazła by przytulne miejsce na mojej choince. Pewno to tylko marzenie... ale piszę się na candy.

    Pozdrawiam i zapraszam
    http://fusiafscrapping.blogspot.com/

    Informację umieściłam w bocznym pasku

    OdpowiedzUsuń
  26. Po tak piękną gwiazdkę z chęcią staję w kolejce ... dziękuję za świetny kursik ... pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam te gwiazdki... :D Są cuuudne! Chciałabym mieć jedną... :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Gwiazda wsród gwiazd. Cudeńko, też taką chcę.........

    OdpowiedzUsuń
  29. Encza ja po prostu jestem Twoją fanką:)))Za kurs dziękuję, profesjonalnie przygotowany, aż się ręce rwą do robienia gwiazdek:))Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  30. piękna ta gwiazdka, za kursik już dziękowałam na forum :)ale tutaj też go pochwalę
    z przyjemnością bym ja przygarnęła na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  31. gwiazdka jest prześliczna, mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mistrzowskie wykonanie gwiazdki, dostać taką... marzenie. Więc szczęścia spróbuję w losowaniu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuję za instrukcję, od jakiegoś czasu intensywnie zastanawiałam się, jak takie cudeńka można wykonać - byłby idealne zarówno na choinkę, jak i w roli zawieszki do prezentów... ach rozmarzyłam się... :)
    Tym samym ja również zapisuję się do kolejki i serdecznie, już grudniowo pozdrawiam! :)

    Anna
    fabryka-spokoju

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczna. I dziękuję za tutorial :) Spróbuję sobie taką zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  35. piękna gwiazda, chciałabym ją dotknąć, więc wpisuję się na listę

    http://zaczarowaneszydelko.ofu.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Kursik bardzo przejrzysty;-)Ale móc obejrzeć gwiazdkę, przed własnymi próbami to by było to.Tak więc staję do losowania;-)
    http://brbaratoja.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  37. Robisz naprawde przepiekne rzeczy :D zazdroszczę :)i z chęcia sie dopisuje sie do listy, bo gwiazdka jest cudowna :D

    klamaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna gwiazdka, dołączam więc do kolejki. Pozdrawiam
    www.bizugagipy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Ależ cudna gwiazdka! Może kiedyś spróbuję:)

    A póki co ustawiam się w kolejeczce!!
    Pozdrawiam Joasia!

    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Prześliczna !Też staję w kolejeczkę.
    http://papierowamargaretka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. oj tyle chętnych na to cudo, że mam wątpliwości :-( ale jak nie pomogę losowi to gwiazdeczka sama do mnie nie przyjdzie. Pozdrawiam i ślicznie dziękuję za kurs :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. z wielką przyjemnością staję w kolejce:)
    i zapraszam też na moje candy:)
    www.stosmysli.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Swietny kursik nam podarowalas. I ja ustawiam sie w coraz dluzszej kolejce chetnych na Twoja gwiazdeczke

    OdpowiedzUsuń
  44. Chętnie przygarnę :)
    Kursik rewelacyjny!!

    OdpowiedzUsuń
  45. wow - ale piękna ta gwiazdka - dziękuję też za kursik. To po gwiazdkę do kolejeczki też mogę?;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ustawiam się grzecznie w kolejce... : )
    butwhyme.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  47. ustawiam sie w kolejeczce. Dziękuję za kurs napewni skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  48. I ja też w kolejce się ustawiam :)

    gdziezahoryzontem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Great card! Many thanks for the instructions! I want to get this card)
    I linked your candy in my sidebar!
    http://kjasata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. :-> często tu zaglądam bo bardzo lubie oglądać Twoje prace.... opuszczając cię, zawsze czuję energie i pasję do tworzenia - dziekuje za inspiracje :-> [http://ajgacia.blogspot.com/]

    OdpowiedzUsuń
  51. Wspaniały kursik :)
    I zapisuję się do kolejeczki a jakże.

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny kursik! Właśnie kleję moją gwiazdke :) A Twoją chętnie przygarnę (żeby moja miała towarzystwo).

    http://theworldofmargot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczna gwiazdka,dziękuję za kursik na pewno się przyda

    OdpowiedzUsuń
  54. o może się załapie... na sam koniec ogonka...

    OdpowiedzUsuń
  55. piszę się i ja a nóż widelec:)
    pozdawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  56. I jeszcze ja chętna tak na końcu ale może los się do mnie uśmiechnie?:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękna gwiazdeczka, oczywiście stoję po nią w kolejce. Kursik z pewnością wykorzystam jak się dorobię przydasiów.

    OdpowiedzUsuń
  58. Z wielka przyjemnoscia ja przygarne, jest zachwycajaca!

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczna, również się zapisuję pozdrawiam aasskkaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. fantastyczna jest ta gwiazdka, zachwyciła mnie :)
    gratuluję inwencji i talentu!!!
    pozdrawiam :)
    anka
    anka@destinostudio.pl

    OdpowiedzUsuń