wtorek, 17 czerwca 2014

zwycięska ramka :)

Bardzo dziękuję za wszystkie zgłoszenia.
Odwiedziłam wszystkie blogi i znalazłam na nich, poza ramkami,
wiele fantastycznych prac. 
Potwierdza to moje stwierdzenie, które dość często powtarzam że
"Dziewczyny z Polski scrapują najlepiej :)"

Bardzo się cieszę że znalazłyście czas i przyłączyłyście się
do wspólnego scrapowania ze ScrapButik TV.
Cieszę się również że moje wskazówki okazały się przydatne,
mam nadzieję że nie tylko przy tej jednej pracy :)
Mam również nadzieję że wpadniecie jeszcze na wspólne scrapowanie do ScrapButik TV :)

Teraz najważniejsze :)

Nie ukrywam że trudno było wybrać jedną pracę.
Ostatecznie, moja nagroda wędruje do .....

właścicielki bloga:


A oto nagrodzona praca:



Gratuluję i proszę o kontakt, celem przesłania nagrody.

Wszystkim jeszcze raz dziękuję za wspólnie spędzony czas
i zapraszam na kolejne, wspólne scrapowanie, które już niebawem :)

Ania

9 komentarzy: