środa, 30 kwietnia 2014

malowany organizer

Dziś na moim blogu kolory jakich u mnie mało :)
Skusiłam się bo wpadły w moje ręcę fantastyczne satynowe farby akrylowe Marthy Stewart.
Zachwycają cudowną paletą kolorów,
są wydajne i można nimi malować każdą powierzchnię zarówno gładką jak i porowatą.
Od kilku dni pełna oferta nowych produktów Marthy Stewart
zawitała do Scrap&Art dystrybutora produktów MS 
- zachęcam Was do odwiedzenia Scrap&Art
 i zapoznania się z nowościami.
Oprócz farb, znajdzie tam również ciekawe preparaty takie jak:
szron, gesso, crackle czy farbę do własnoręcznego wykonania w domu tablicy szkolnej.

Oferta Marthy Stewart dostępna jest również w sklepie ScrapButik.
Przypominam iż za pośrednictwem ScrapButik,
możecie składać indywidualne zamówienia na produkty z całej oferty Scrap&Art.

A poniżej mój organizer.
Drewniane pudełko pomalowałam farbą w kolorze cyjan,
ozdobne kropki wykonałam przy użyciu maski.
Następnie całość pokryłam delikatną warstwą gesso Marthy Stewart.
Całość ozdabiają przecudne kwiatki i gałązki Primowe.


To tylko kilka kolorów z przepięknej palety farb Marthy Stewart:




Zwróćcie uwagę iż kolor farby jest identyczny z kolorem na opakowaniu.





Oprócz farb satynowych, znajdzie również szeroką ofertę farb metalicznych:








Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. Prześliczne. Nie mogę się napatrzeć!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to jak piękny organizer. Cieszy oczy i dodatkowo pożyteczny. :D
    Ślicznie go ozdobiłaś. Przepiękne błękity ... Powinnam napisać niebiański/nieziemski. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, nieustannie zachwycam się Twoimi pracami. Tym razem nie jest inaczej. Piękny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne ! Możesz zdradzić nazwy kolorów farb?

    OdpowiedzUsuń
  5. saxygame1688 https://sexygame.game/

    OdpowiedzUsuń