wtorek, 9 kwietnia 2013

warsztaty, nowe papiery i make&take

Już w najbliższą sobotę, 13 kwietnia
spotykamy się na scrapowym szaleństwie w Szczecinie!
Oj, będzie się działo :)

Warsztaty, pokazy, scrapowe zakupy
oraz mozliwość wspólnego scrapowania.

Ja ze swojej strony zapraszam Was na moje warsztaty.
Zostały ostatnie miejsca na warsztaty "scrapowy pozytywnik",
Zainteresowanych udziałem w warsztatach proszę o kontakt: encza@o2.pl

Warsztaty sponsoruje UHK Gallery
a pracować będziemy na najnowszyh kolekcjach papierów.
Jakich? Zobaczcie sami :)




Zapraszamy Was również do odwiedzenia naszego stoiska
Make&Take!



Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Jak ja bym chciała tam być... Nauczyłabym się od Ciebie porządnego scrapowania.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I znowu nie dam rady BUUUUUUUUU
    Mam nadzieję, że pojawisz się jeszcze w Szczecinie i że będę wtedy miała wreszcie możliwość, bo już druga okazja mi przechodzi koło nosa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak niedaleko mnie... a ja nie mogę być...szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłej zabawy :) Do zobaczenia kiedyś na śląsku :)

    OdpowiedzUsuń