poniedziałek, 12 marca 2012

po warsztatowo

W sobotę w siedzibie Scrapstudio
odbyły się kolejne warsztaty kartkowe,
które miałam przyjemność poprowadzić.
Cięłyśmy, darłyśmy, szyłyśmy a przy okazji dobrze się bawiłyśmy
i  z tego miejsca dziękuję wszystkim 
uczestniczkom za wspaniałą atmosferę.



Panie pracowały na kolekcjach
Dreamer, All I Ever oraz Wonderland.

Poniżej kilka prac warsztatowych uczestniczek,
do obejrzenia wszystkich, odsyłam na bloga 7DS.
Zaś na pełną relację z warsztatów,
zapraszam już wkrótce na bloga Scrapstudio.

Kolejne warsztaty planowane są na 1 kwietnia,
szczegółowe informacje już niebawem:)


A tu już Panie przy pracy:


I ich cudne kartki:








Pozdrawiam:)

15 komentarzy:

  1. O mamuniu... Przepiękne są! Każda jedna!
    Się zastanawiałam co u Ciebie na blogu tak cicho ostatnimi dniami, a Tyś sięś pewnieś do warsztatówś przygotowywałaś :D
    (to mówi ta, co robi pięć wpisów na bloga dziennie buahahahahahaha)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Zu - no nie, nie o warsztaty chodzi. Teraz to ja głównie w pracy siedzę i pewnie jeszcze trochę o potrwa:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu,
    przyzwyczaiłam się do Twoich weekendowych publikacji, i zastanawiałam się dlaczego w ten weekend jest cicho ? :D
    Widać, ze nie próżnowałaś-piękne prace, pozwolisz że się zainspiruję ?

    pozdrawiam
    mz

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimowolne Zauroczenie - oczywiście, bardzo proszę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Very interesting and so beautiful!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne prace powstały, widac grunt to mieć super nauczyciela :) Gratuluję, prace są bardzo wyjątkowe...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej cudowne. Ja też chcę takie :) Dobry nauczyciel, to i kartki piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obiecałam rower to adres podsyłam, ale jedne warsztaty kartkowe fotografa to ze mnie nie uczyniły ;) http://oshin.jogger.pl/2012/03/11/maraton-kartkowy/

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne! w pierwszej chwili myślałam, że wszystkie Twoje. myślę, że kunszt fotografa również ma w tym swój udział, że wszystkie prace prezentują się tak wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartki urokliwe, zawsze tu zaglądam, żeby się troszkę rozmarzyć. Ciekawi mnie z jakiego wykrojnika wycinacie te duże listki, są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kartki, zazdroszczę uczestniczkom Twoich warsztatów .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ваши открытки божественны, пропитаны волшебством!

    OdpowiedzUsuń
  14. Все очень красиво))

    OdpowiedzUsuń