czwartek, 16 lutego 2012

Zapraszam na Warsztaty :)

Zapraszam serdecznie na sobotni maraton kartkowy
w Scrapstudio - 10 marca 2012r.


Zapraszam wszystkich, którzy mają ochotę
na wspólne kartkowanie.
Podczas warsztatów będę opowiadać o wykorzystywanych
przeze mnie technikach w scrapbookingu,
doborze kolorów, kompozycji, wyborze odpowiednich materiałów
 i narzędzi oraz o stosowanych przeze mnie trikach.
Wykonamy wspólnie kilka wzorów kartek
w różnych formach i na różne okazje oraz
ozdobne pudełka na nasze kartki.
Opowiem również o fotograficznej prezentacji prac
oraz obróbce cyfrowych zdjęć.

Podczas warsztatów pracować będziemy
z kolekcjami 7DS

Po warsztatach zapraszamy na kawę i wspólne pogaduchy:)

Szczegóły dotyczące warsztatów
znajdzie na stronie Scrapstudio.

Ilość miejsc ograniczona

Jeżeli macie pytania dotyczące warsztatów
proszę o kontakt: encza@o2.pl

Zapraszam serdecznie:)

3 komentarze:

  1. Świetna sprawa...szkoda tylko, że mam tak daleko.

    Pozdrawiam ciepło
    Pati

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak odległość i koszty związane z warsztatami, (choć cena nie jest wygórowana) oraz dojazdem i ewentualnym noclegiem są w tej chwili dla mnie zbyt wysokie. Uwielbiam Twoje prace i bardzo chciałabym się kiedyś na takich warsztatach z Toba spotkać, ale mam nadzieję, że co się odwlecze, to nie uciecze...
    Powodzenia i pozdrowienia...

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna tematyka. wszystko co bym chciała wiedzieć tylko ta odległość. no nic może innym razem:)

    OdpowiedzUsuń