środa, 20 lipca 2011

JOS_Chorągiewki

Jak One Scrapują, na blogu Scrapki.pl
i kolejny ciekawy temat, tym razem - chorągiewki.

Przygotowałam kartkę w choragiewką a raczej chorągiewkami
i mały kursik jak wykonać podstawę kartki.



 


Do kartki wykorzystałam papier z ozdobnym brzegiem.
Wycięłam jego róg tak aby stanowił zakończenie chorągiewki.


Od wewnętrznej strony nakleiłam dwie warstwy taśmy klejącej
a między nimi umieściłam wykałaczkę.


Papier nawinęłam na wykałaczkę.


Baza chorągiewkowa gotowa.
Poszczególne elementy umieszczałam na kartce
na kosteczkach 3D aby kartka była przestrzenna.


Do wykonania kartki wykorzystałam materiały
ze sklepu Scrapki.pl:




Pozdrawiam:)

18 komentarzy:

  1. cudo!:))) przepiękna praca:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka i fantastyczny kursik! Dzięki Aniu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca i bardzo pomysłowa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna karteczka! i niesamowity pomysł z chorągiewką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka! Świetny pomysł! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoje prace! I szalenie podoba mi się pomysł z ukośnym cięciem ozdobnego papieru - nabiera całkiem nowego charakteru. Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oryginalna i idealna.
    Super kolory w niej grają.
    pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł i jak zawsze nienaganne wykonanie. Uwielbiam Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy to zbieg okoliczności- wczoraj wieczorem chorągiewkowo :) wykończyłam pudełko na kartkę urodzinową.
    Cieszę się mogąc podziwiać Twoje prace. Jeśli znajdziesz chwilę zapraszam do mnie, chciałabym poznać twoją opinię na temat tego, co robię :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny jest ten kwiat i wszystko co pod nim :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka naprawdę cudowna! Nie mogę się napatrzeć. Jest naprawdę rewelacyjna:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie: www.shunihime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ваши работы потрясают!Хочу подарить вам награду!за созданую красоту вами!http://bogunelli.blogspot.com/2011/07/blog-post_14.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu - przepiekna ta kartka! Jejciu, Twoje prace nigdy mnie nie znudzą, mogłabym siedzieć i przeglądać od początku tego bloga codziennie :-) Pozdrawiam gorąco, choć pogoda malo wakacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Какая трогательная, нежная и интересная работа, необыкновенно красиво!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kartka rewelacyjnie wykonan i ślicznie dobrane kolory:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. So lovely !!! J'adore...
    Bizz

    OdpowiedzUsuń