piątek, 17 grudnia 2010

ŚWIĘTUJEMY DALEJ !!!!!!!!

Dzisiaj już 17 a my nadal świętujemy.
Nieustanne rozdawnictwo trwa na naszych ILSowych blogach!
Wczoraj scrapy dzisiaj... kartki!
Tak, tak, tak... dzisiaj został ogłoszony kolejny konkurs,
tym razem na CradLift urodzinowej kartki
mojego projektu:)
Uczestniczki ILSowego Design Teamu również
podjęły wyzwanie i zliftowały moją kartkę, która wygląda tak:


Jeśli chcecie wygrać kolejne 2,5 kg papierów marki ILS,

czyli 100 sztuk kolorowego szaleństwa

z różnych kolekcji pędźcie koniecznie

na blog I {lowe} SCRAP i zobaczcie jakie są zasady konkursu.

Ale to nie koniec atrakcji,

każda osoba, która wpisze się tutaj w komentarzu

weźmie udział w losowaniu i może wygrać

jedną z dwóch wybranych przez siebie

najnowszych kolekcji ILS: look@me bądź Beyond Imagination!

Czas na wpisywanie się pod TYM wątkiem macie do 4 stycznia.

Zapraszam Was na "poskakanie" po ILSowych blogach

- pozostawienie komentarza na każdym z tych blogów

zwiększa Wasze szanse na wygranie jednej z kolekcji.

Muma

Kulka

Ania-Maria

Madzioza

Agnieszka

Nulka

84 komentarze:

  1. Ta kartucha jest taka TWOJA:) śliczna po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Очень ярко!:)Красота!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Потрясающей красоты работа!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow- piękna kartka, a ja zaraz zabieram się do pracy nad moją karteczką.

    OdpowiedzUsuń
  6. Liftu takiej pracy nie mogłabym sobie odmówić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne świetowanie- karteczka powala na kolana

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna zabawa, świtana kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż daje po oczach miłością do scrapbookingu ;) Piękna kartka!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesująca kartka, warto będzie spróbować ja zliftowac w wolnym czasie. Miło było by coś wygrać, papiery macie rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Łał! Ta kartka jest po prostu przepiękna! A ślicznych ILS-owych papierków nigdy za wiele:)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mogę tego przepuścić!:)
    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ustawiam się w kolejce - kartka piękna.

    OdpowiedzUsuń
  14. oh ja ja ja ja bym chciala coś wygrać :)))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale bajerancka, ile w niej pogodnej energii :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kartka- taka "wybajerzona" i słodka straszliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. faktycznie,czyste szaleństwo!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ach poezja i love&merry w romantycznym wydaniu, nieświątecznym! - jestem zachwycona ile możliwości dają te papiery :D

    OdpowiedzUsuń
  19. i jeszcze jeden i jeszcze raz! sto lat sto lat niech żyje nam - aj lof skrap!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie i romantycznie! :o)

    OdpowiedzUsuń
  21. sliczna kartka :) na pewno ją zliftuję :))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękności! Kolory boskie! I wszystko tak cudnie dopracowanie... :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczna kartka z fantastycznej kolekcji!

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękna! i ocieka miłością....

    OdpowiedzUsuń
  25. ja też sie ustawiam po look@me :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ta karteczka jest cudowna:) ja tym razem ustawiam się po zestaw beyond imagination=)

    OdpowiedzUsuń
  27. To ja poproszę o uwzglednienie mnie w losowaniu. Kartka czerwoniasto-świąteczna:) cudna!

    OdpowiedzUsuń
  28. Chetnie wzielabym udzial w konkursie ale niestety nie mam ani jednego papieru ze sklepu. A w Polsce bede dopiero latem ;(

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna karteczka:) Encza jesteś mistrzynią:)

    OdpowiedzUsuń
  30. karteczka tak cudna, ja się nie podejmę liftowania :) a kolekcja Beyond Imagination jest mistrzowska i chętnie spróbuję szczęścia w losowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaka piękna! Beyond Imagination jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  32. Kartka urocza :)Ale nigdy nie osiągnęłabym czegoś równie ładnego :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ach te cudne papiórki z ILS mrrrrrr..... Karteczka śliczna :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  34. Encza JESTEŚ WIELKA! A papiery ILS słodziakowe!
    Ania S

    OdpowiedzUsuń
  35. Love&merry super się prezentują. Kartka pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładna kartka, pięknie skomponowana, a do tego ma tylko 2 kolory, ale za to jakie!!! A co do nowych kolekcji to obie bardzo mi się podobają i są w moim guście, a że bardzo lubię tworzyć z papierów ILS, to chętnie ustawię się w kolejce po Beyond Imagination.

    OdpowiedzUsuń
  37. look@me z pewnością chce :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczna kartka :)
    Pędzę na kolejne ILS-owe blogi.

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna karteczka :)
    próbuje szczęścia i tu i tam... :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna... podwójnie piękna...Życzę mnóstwa pomysłów i radości tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  41. piękna! mogę ją dostać?:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Super kartka - świetne wyzwanie w zliftowaniu jej :)
    Jeszcze raz wszystkiego naj :)

    OdpowiedzUsuń
  43. kartka piękna a urodzinki widze że bardzo huczne:)

    OdpowiedzUsuń
  44. cudna kartelucha, super papiery!

    OdpowiedzUsuń
  45. oj,piękna,marzenie

    OdpowiedzUsuń
  46. piękna kartka!! a Ty jesteś mistrzynią w tworzeniu kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  47. This is a wonderful Xmas gift !

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękna kartka!
    Poproszę look@me :)
    http://malahabka.blogspot.com/2010/12/urodziny.html

    OdpowiedzUsuń
  49. Pięknota, będę zgapiać :), very merry christmass

    OdpowiedzUsuń
  50. oczywiscie ja tez chce cos wygrac:)

    OdpowiedzUsuń
  51. cudna kolorystyka! - piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Encza, kartka jest naprawdę prześliczna!:))

    OdpowiedzUsuń
  53. ja też chętnie ustawię się w kolejce :)
    piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  54. Super karteczka i super nowe kolekcje ILS :))

    OdpowiedzUsuń
  55. Prześliczna jest ta karteczka!
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  56. wesołych świąt życzę i staje w kolejce po papierki;-)

    OdpowiedzUsuń
  57. oj ja też jestem chętna i to bardzo!!!co za cuda

    OdpowiedzUsuń
  58. Zapachniało Walentynkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  59. piękna karteczka..a do papierków ILSowskich mam zawsze slabość

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękna kartka. Gram o look@me.

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo fajne wykorzystanie papierów. Oczywiście chętna jestem na nową kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Dłuuga kolejka, ale co tam ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. A może się uda? Look@me...

    OdpowiedzUsuń
  64. Uwielbiam Twoje prace i papiery Love&Marry zawładnęły mną ostatnio doszczętnie...trzeba zrobić zapas :) A na nową kolekcję też mam chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  65. i ja też ustawiam się w kolejce po te cudne papiery. :)

    OdpowiedzUsuń
  66. 100 lat ILS, ustawiam się w kolejce po piękne papiery, kolejka dłuuuga. Pięknych prac w Nowym Roku życzę wszystkim kolejkowiczom i Enczy również.
    malarz.org
    beniam1

    OdpowiedzUsuń
  67. Kartka jest cudna, liftowało sie ją baaaardzo przyjemnie ;) Chętnie się po kolejne papierki ILSowe ustawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Karteczka piękna, papiery ILS-u niezastąpione. w Nowym Roku życzę wiele pomysłów na ciekawe prace.
    początkujaca scraperka
    syla

    OdpowiedzUsuń
  69. No jak zawsze cudowna :) karteczka rewelacja. Gdybym miała papierki Look@me to może też takie cuda bym robiła? :)

    OdpowiedzUsuń