poniedziałek, 24 maja 2010

ostatni z serii

... koniec.
To już ostatni z tej serii.
Już Was nie będę męczyć,
od jutra zmiana klimatów.
Niestety nadal będzie notesowo/przepiśnikowo
ale w innym wydaniu.
Przyszły tydzień zapowiada się kartkowo.
Co za miła odmiana :)

Obrazków kilka dostałam od koleżanki,
skąd pochodzą - sama chciałabym wiedzieć.
Trochę je podszlifowałam i niestety,
większość już zużyłam :(





Dziekuję za wytrwałość,
fajnie że jeszcze chcecie zaglądać :)

P.S. Już niebawem Candy z okazji 1 rocznicy bloga
Pozdrawiam :)

12 komentarzy:

  1. notesy są bajecznie piękne,tym którzy je moga mieć tylko dla siebie zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  2. ja będę mieć jeden tylko dla siebie!!!! hura!!! wszystkie są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Красиво очень! Восхитительно!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba mój faworyt:) ...te obrazki są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten notes jest obłędny, jak bym chciała jeden taki przygarnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ania ja bym chciala stanowczo kupic taki z tej serii
    da sie?

    OdpowiedzUsuń
  7. w prawie wszystkich Twoich pracach jestem zakochana na maxa normalnie... i nie wiem, co z tym fantem zrobić :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Sono una scrapper italiana, ho trovato il tuo blog e mi è piaciuto tanto ! sei veramente molto brava e i tuoi lavori sono pieni di un buon gusto !
    Emanuela

    OdpowiedzUsuń
  9. boski świetne klimaty, ja tam mogę być czymś tak piknym męczona baaaardzo długo :-)

    OdpowiedzUsuń