sobota, 22 lutego 2014

Warsztaty online czyli ScrapButik TV

WOW! Niesamowity wieczór.
Bardzo dziękuję wszystkim, którzy spędzili ze mną ponad dwie godziny na wspólnym scrapowaniu.
Było nas przed monitorami … uwaga … 298 !!!!!
Niesamowite emocje, stres, częściowe zagubienie ale udało się.

Oglądam Wasze prace i jestem pełna podziwu, są bajeczne!
Dziewczyny, jesteście niesamowite!

To już tylko dla porządku, moje dwie kartki, które powstały podczas wczorajszych warsztatów.
Prace powstały z materiałów z nowego KIT-u ScrapButiku "Zestaw Vintage".

Do wykonania prac użyłam również dziurkaczy brzegowych Marthy Stewart,
których możecie szukać w ScrapButiku.
Pamiętajcie także że możecie składać indywidualne zamówienia w ScrapButiku
na pełną ofertę materiałów dostępnych w Scrap&Art.

Ogromne podziękowania dla:
 Gosi Salamon za możliwość poprowadzenia warsztatów
oraz
Olgi Heldwein która na bieżąco przekazywała informacje na temat wykorzystywanych materiałów.

Przypominam o konkursie który trwa na blogu ScrapButiku,
wśród osób, które zalinkują swoje prace
(warunek aby prace były wykonane z materiałów dostępnych
w ScrapButiku - link na blogu do materiałów), wylosujemy osobę, 
która otrzyma nagrodę ufundowaną przez Scrap&Art 
- dystrybutora fantastycznych materiałów Primy, Marthy Stewart i K&Co.






Pozdrawiam i do następnego razu :)

37 komentarzy:

  1. Wspaniale było obserwować Cię przy pracy, móc zadawać pytania i oglądać zadbane dłonie :D (pamiętaj, daj znać, co to za odżywka ;) )

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne kartki, rzeczywiście teraz w świetle widać jak to wszystko cudnie wygląda!!! Dziękuję za fantastyczny wieczór!!! Wspaniale było móc Cię oglądac przy pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne prace, jak zawsze;) dziękuję za super warsztaty!

    OdpowiedzUsuń
  4. dziekuję za wspólne scrapowanie :) i choć nie powstała żadna kartka (pracowałam w tym czasie nad albumami) ale miło było obserwować Cię przy pracy i zobaczyć od kuchni jak powstają Twoje dzieła

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki :) bardzo dziękuję za świetne warsztaty! :) Atmosfera była rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. i ja się cieszę,że mogłam Cie podglądać i popracować. Oderwałam się trochę od smutków codziennych i jest mi z tym dobrze

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne warsztaty, było super, dziękuję za pokaz i cenne wskazówki, nie dałam rady jednak komentować na bieżąco...

    OdpowiedzUsuń
  8. super ta karteczka, szkoda, że nie widziałam kursiku

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki , dziękuję za wspólne kartkowanie :) To był wspaniały wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za ten piątkowy wieczór! :) Się nie stresuj ! :) Byłaś świetna, super mówiłaś, pokazywałaś i podziwiam za samodyscyplinę i organizację :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje kartki wyszły Aniu bajeczne!!! to tuszowanie daje takie pazura :) i ta zieleń! poszalałaś z kosteczkami,hihi :)
    Świetnie poprowadziłaś te warsztaty,wszystko na bieżąco jasno tłumaczyłaś, no nie dało się nie zrobić kartki!
    pzodrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wczoraj byłam tylko cichym obserwatorem, ale warsztaty obejrzałam z przyjemnością, wiele się ucząc. Bardzo dziękuję za ten pokaz i za cenną lekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Необыкновенная красота!!! Прелесть!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne kartki! Cieszę się że mogłam zobaczyć Cię, jak tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, bardzo, bardzo dziękuję za super warsztaty :)
    Nadal nie rozumiem jak Ty to robisz bez linijki i ołówka ale co tam.
    Kartki wyszły rewelacyjne ale to żadna nowość -zawsze takie tworzysz!
    Mam jeszcze pytanko dotyczące taśmy dwustronnie klejącej, tej której używałaś do przyklejania papieru do baz, gdzie kupujesz?

    buziaki
    ewa-Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne przeżycie! Aniu, bardzo Ci dziękuję, było naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fantastyczne są!! :) na zdjęciach jeszcze piękniejsze niż to było widać wczoraj na filmie.
    ja nie pracowałam razem z Tobą, robiłam tylko notatki, planuję zasiąść do pracy jutro :)
    dziękuję za ten fantastyczny wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za wspólnie spędzony czas. Dzięki takim warsztatom, moje prace będą się stawały coraz lepsze:) Piękne karteczki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa, za wspólnie spędzony czas.
    Zapraszam na kolejne spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne pracy. niesamowity wieczó. Dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne prace!! Dziękuję za piątkowy wieczór :) i za mobilizację... w końcu po dłuższej przerwie zrobiłam kartkę :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. a ja mam pytanie, czy to wszystko zostało zarejestrowane, żeby móc obejrzeć później - bardzo by mnie ucieszyła taka możliwość :))

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne i szalenie eleganckie

    OdpowiedzUsuń
  24. joolaa - nie nagrywamy tych programów ale zapraszam na kolejne warsztaty online :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niesamowite prace- podziwiam tym bardziej, ze cały czas pewnie miałaś świadomość tych setek osób ziejących Ci w kark i obserwujących każdy Twój ruch!!! Dziękuję za cenne wskazówki i już nie mogę się doczekać warsztatów w realu! Do zobaczenia za 2 tygodnie ;-D

    OdpowiedzUsuń
  26. Niestety,nie tworzyłam razem z Tobą ale z wielką uwagą oglądałam i uczyłam się :) podsumowanie : liczba kosteczek-powalająca,paznokcie-piękne: jaka to odżywka?,karteczki-bajeczne !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ha, ha, co Wy z tą odżywką ? :) Sally Hansen :)

    Dla pytających o taśmę dwustronną, podrzucam link:
    http://allegro.pl/tasma-dwustronna-8mm-x-50m-5szt-ekonomiczna-i3997791099.html

    OdpowiedzUsuń
  28. dziękuję za rewelacyjne spotkanie online :) ogromnie się cieszę, że mogłam Cię podglądać przy pracy ;) kartki są cudowne! widzę, że dodałaś jeszcze po programie napis ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kartki rewelacyjne :) niestety z gorączką prawie 39 stopni nie miałam szans na zrobienie takich cudeniek . czy mogę wiedzieć jakiego tuszu użyłaś do pocieniowania serwetki w 2 pracy ?
    pozdrawiam Mila

    OdpowiedzUsuń