poniedziałek, 9 września 2013

Winter is coming w wersji nie zimowej :)

Testowałyście już naszą najnowszą kolecję "Winter is coming"?
Papiery są cudowne a ich druga powlekana strona daje wiele możliwości.
Ja zastosowałam Glimmer Mist i efekt bardzo mi się podoba,
jedna uwaga techniczna tylko - uważajcie z ilością aby nie przemoczyć papieru.

Choć kolekcja zimowa to ja zimię mówię kategoryczne "nie",
dlatego u mnie dużo koloru i słońca.

Na początek przygotowałam przestrzenną kartkę
w której wykorzystałam przenikanie kolorów, a tak na marginesie:
praca z mgiełkami to świetna zabawa :)


Tutaj kilka etapów powstawania kartki:



I jeszcze szczegóły:




W podobnej kolorystyce przygotowałam również wakacyjną ramkę.
Poniżej baza do ramki a samą ramką podzielę się z Wami jutro :)

Pozdrawiam :)

14 komentarzy:

  1. Przepiękna kartka :) Emanuje ciepłem a to mi się bardzo podoba w perspektywie nadchodzącej jesieni...muszę koniecznie spróbować zabawy z tymi papierkami :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Brilliant work,Love the colors you have used.
    Groetjes Anneke.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Mám ráda barvy podzimu. Ale zima ta může ještě dlouho počkat...

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna! piękne kolory! już się nie mogę doczekac zabawy z tą kolekcją;)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialna! a jakie kolory - szał!

    OdpowiedzUsuń
  6. co za kolorystyka , podziwiam prace z madiami a dla mnie to jeszcze nie ta liga , ale .... przełamię się i kiedyś spróbuję . Cudnie wyszło widzę że warto eksperymentować

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! Jestem ogromnie ciekawa efektu końcowego rameczki, a zapowiada się cudnie, bo uwielbiam zielenie!
    Pozdrawiam serdecznie,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń
  8. Geeenialna ta kartka! Cudna! ma w sobie coś niezwykłego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeju co za papiery!! i kartka też daje czadu!

    OdpowiedzUsuń