piątek, 13 sierpnia 2010

wyzwanie z kaledarzem

Dzisiaj mój debiut na Scrapujących Polkach:)
Wyzwanie scrapowe z elementem kalendarza, minimum 4 zdjęcia i elementy 3D.

Zapraszam Wszystkich do odwiedzenia SP
i zobaczenia jak zinterpretowała to wyzwania nasza grupa projektantek.

Zapraszam również do udziału w wyzwaniu:)

I moja interpretacja.
Kilka zdjęć z zeszłego roku, roku Mikołajowego:)
Kolory jakich rzadko używam i jeszcze ten niebieski kwiatek ...
No ale jakoś mi się to wszystko w miarę poskładało.
Za to zdjęcia fatalne bo robione wcześnie rano i jakieś takie...
Jak znajdę chwilę to może podmienię na lepsze.






Pozdrawiam:)

12 komentarzy:

  1. Wspaniały .świetne fotki.dodatki i ten kwiat ..super

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie i fajne, wspaniałe połączenie dodatków!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. CUDO! REWELACYJNIE dobrane dodatki! A te zwierzaczki z balonikami to gdzie kupiłaś jeśli mogę zapytać??

    OdpowiedzUsuń
  4. Our beautiful that!
    You are very talented and special.

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczny jest !! pieknie sobie poradzilas z tyloma zdjeciami o.O
    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny jest :)Ja też już podziałałam swój i już jest na Polkach :)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny skrap. Wesolutka bużka dzidziusia dopełnia, a właściwie to przepełnia wszystko. Super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ten scrap. I dodam, że ja teraz mam Mikołajowy rok ;o))
    Pozdrawiam dzieciaki i zapraszam do mnie. Ogłosiłam zabawę, może Ci sie spodoba ;o)

    OdpowiedzUsuń